tisdag 2 augusti 2011

Sjukskriven!

Hej!
Dålig update! Jag vet!
Min höger arm har lagt av. Den vill inte bli använd. Den gör ont. Jag får inte använda den för farbror doktorn:(
Han sjukskrev mig hela veckan då jag knappar på datorn hela dagarna... Där av att jag inte kan uppdatera er här. Nu skriver jag med vänster hand, med reservation om stav fel:)

I kväll ska vi ut och äta på Twin, Karro, Malin, Sara och jag. Ska bli så mysigt! Jag är så tacksam för att ni finns här tjejer.
Ni får ta mina Sthlm tjejers roller ibland:) Jag älskart!

Om det inte var nog med smärta i armen så fick jag för stark antibiotika. Magsmärta. Aj.
Efter en natt med smärta var jag ner till doktorn igen, då konstaterades urinvägsinfektion. Har du haft det?
Fy vad det är onice!

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Men fy bubblan vilken otur du har just nu,
    Men kanske lika bra å ta allt på samma gåg :)
    Jo tack urinvägsinfektion har ja ju haft 137 gånger ungefär
    Å det är hemskt!!!! Drick mycket citron å tranbärsjuice
    Det är vätskeförlust drivande så det känns bättre då :)
    Saknar dig min bästa svägerska såååå mycket å längst tills
    Ja å richi man kan komma ner till er nästa gång ta hand om dig
    Å krya åå dig puss mickis

    SvaraRadera
  2. Harr haft och det är inte kul. Har haft en som gick upp till njurarna också...säger bara FY!!! Det som kan vara glatt att du e sjukis är ju att du kan åka till borås och träffa oss =)...ses vi?? Krya på dig!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Stackars! Krya på dig finaste.

    SvaraRadera