onsdag 3 augusti 2011

Mitt hjärta!


Jag älskar att vara med dig Viggo! Du är min glädje, min bästa vän och mitt livs verk. Du är så go emot mig nu när jag inte mår bra. Du klappar mig på kinden och önskar att min mage ska bli bättre.

Det ä just vad jag önskar mig just nu, jag PALLAR inte vara hängig längre. Varför går inte skiten över, jag har ju ätit antibiotika i tre dagar nu. Väntar bara på att det ska börja smärta i ryggen, att jag ska få en ordentligt stöddig infektion som inte vill gå över.

Tur jag fick en mysig middag med fina tjejerna i går!

Tjing!
Dags att ta lite tranbärs juice....

1 kommentar:

  1. Du har tur som har en sån fin kille, Viggo är så kärleks full han vet hur man skall vara, hoppas att du mår lite bättre nu på kvällskvisten. Tänker på dig o skickat tusen kramar från mamma.

    SvaraRadera