fredag 26 augusti 2011

Fredagsblandning!

Hej vänner!Efter matchen i går som till slut slutade med tragiska 2-3 till Värnamo.
Kossorna tog alltså hem derby segern, med andra ord så var det surt satan hemma i soffan.
Jag lider så med Dennis när de förlorar, han blir så besviken och leden. När man kämpar och kämpar i 90 långa svettiga minuter behöver man en vinns då och då för att orka vidare. För att hitta motivation.

När jag durchade märkte jag att huden på mina fötter ser gammal ut, den håller på att falla av... HJÄLP!
Ja just det, mamma och jag gjorder ju "babyfoot" förra veckan, nu är det dags för resultatet. Spännande!
Vill ni se resultatet? Vill ni se hur det ser ut nu?

Startade morgonen med att fixa lite grejer till en kille som är ny i laget, Dennis och jag har hjälpt till med  inredning till hans lägenhet.
Känns bra i själen att hjälpa nykomlingarna, det var ju lite brist på det när vi kom... Tror inte alla klubbar förstår hur viktigt det är, hur ensam man känner sig när man kommer ny till en stad man aldrig varit i. Eller till och med ett land man aldrig varit i.
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här ämnet, men jag passar på det! Tror det är bäst så =)

I eftermiddag är det dags för äventyr. Återkommer med bilder så ni får hänga med oss..

Njut av livet och kramas mycket i helgen. Det ska jag!

Tjing!

4 kommentarer:

  1. Jag har tänkt på det där Babyfoot, är det bra??

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag måste säga att det var magiskt ! Efter 5 dagar lossnade den döda huden och jag har nu skrubbat med handduk.
    Mina fötter känns som ny, rena och fina. Prova!
    Ett tips är att åka till Gekås, där är det halva priset;) kostar 299:-
    Tjing

    SvaraRadera
  3. Hoppas äventyret gick bra:)!
    Kram S.

    SvaraRadera
  4. Kul Sara för kommentar!
    Snart kommer uppdatering av helgen:) Kikade in hos dig, fint! Var kommer ni i från och hur hittade du hit?
    Kram

    SvaraRadera