måndag 22 augusti 2011

Såg det inte förrän nu!!!!

WOW!
Nu såg jag att min kärlek varit inne och skrivit av sig lite =)
Glädje. Pirr i magen.
Tycker inte ni också att det är skoj när han överraskar? Appropå överraskning så tycker jag att det är ett av ledorden till ett livs långt förhållande. Att få bli överraskad betyder så mycket, man blir glad, man känner sig uppskattad, för mig är det ett starkt tecken på att någon tänker på mig =)

Min pappa är grym på att överraska mamma, det har han alltid gjort. Sen firade vi ju deras 34 åriga bröllops dag i helgen också! Känn på den.

Så till alla killar och tjtjer; sluta aldrig att överraska!

Tjing!

2 kommentarer:

  1. ... hoppsan, snacka om att lägga ribban...

    Födelsedag den 22/10 puh... vad f..n ska man hitta på nu då???

    Hjälp!!!!!

    SvaraRadera
  2. Bra Johanna! Det är underbart o viktigt att få bli o ge överraskningar, det är lite krydda i vardagen. Ni överraskade oss med alla goda kräftor det var härligt o tänk så goda dom var kram kram från mamma o pappa.

    SvaraRadera