lördag 6 augusti 2011

Just nu sitter jag i solen på balkongen och njuter av den härliga värmen. Jag känner mig lite piggare idag. Armen känns mycket bättre men magen är fortfarande uppblåst som luft ballong. Fy vad det känns olustigt!
Efter 5 rör blod och grundlig kontroll av mig hos farbror doktorn igår visade alla prover bra tesultat. Dock är han säker på att magsmärtan kommer från ett sår som jag fått av diklofenaxen jag år för svullnaden på armen.. Så nu har jag fått nya piller att knapra på i 14 dagar.. Hoppas på snabb verkan.

Tog mig ner på torget i morse, så härligt det är att strosa runt där så tidigt på morgonen. Mycket folk, goda dofter, glada försäljare, härliga färjer. För mig blev det lite grönsaker och nya blommor. Jag är nöjd! Just när jag gick där och tänkte att mamma skulle vaa med mig så ringer hon, skumt! Men så härligt, snart kommer de ber till oss över helgen.

Vi var förbi Södra träning idag, Viggo ville sågärna vara med. Det såg bra ut inför morgondagen kanske årets viktigaste match. Att ta tre poäng i morgon skulle betyda så mycket , håll era tummar..

Tjing så länge från mig!

1 kommentar:

  1. Det är så underbart att vi tänker på varandra samtidigt,det är en bra känsla. Nu är det nära tills vi kommer längtar tok massor med pussar o kramar så länge,o du det är underbart att din kropp börjar kännas bättre Älskar dig o hade velat hjälpa dig när du inte mår bra , men du vet att du är i mina tankar hela tiden kram från mamma mormor.

    SvaraRadera