måndag 22 augusti 2011

Hoppas att jag inte förstör!!!!!

Den här fantastiska bloggen.
Jag vill ju inte kvadda min älsklings blogg, och jag känner mig ute på lite djupt vatten vi får se hur det går.

Igår va en härlig dag. Först till det roliga och tråkiga. Viggo våran underbara lilla kille spelade sin första fotbollscup. Han va laddad till tusen eftersom vi enligt honom själv åt "fotbollsmat" kvällen innan på Twin city. Jag och prinsen beställde oxfilepasta utan svamp som vi delade på i bästa lady&lufsenstil. (egentligen är fotbollsmat spagetti&köttfärssås men det fanns inte på menyn) Men framförallt va prinsen otroligt förväntansfull och spänd inför cupen. Nu till det tråkiga, jag hade inte möjlighet att närvara. För jag åt ju också fotbollsmat och hade såklart själv match. :( Men inget ont som och också för med sig något gott.
Falkenberg-J-Södra 1-2 otroligt skönt med en ny 3poängare och glada miner på bussen hem.
Vi var hemma i hyfsad tid igår, så jag hann till och med pussa på min stora kärlek i vaket tillstånd. Alltid lika skönt att få snacka av sig om matchen med dig babe. För Johanna är nämligen grym på att ge mig kritik när hon sett matchen.
Som vanligt efter match så är jag utan konkurrens vaken längst i våran familj. Kroppen skriker efter sömn men det går inte. Nu sitter jag och funderar på om man kan äta en dubbel calzone med pommes frites i och kebabsås till lunch för nu handlar det om att mejsla i sig kolhydrater och det snabbt. Ny fajt på torsdag DERBY mot Värnamo, och då måste batterierna vara fulla igen. Känner mig faktiskt rätt sliten idag,men det är ok när man vunnit..
Nu måste jag verkställa mina lunchplaner och det blir fotbollsmat idag istället, och kanske alla måltider fram till kickoff på torsdag..
Väl mött där!!
Eller någon annanstans!!

// Kapten

3 kommentarer:

  1. ...SNYGGT...

    HedCouch här...

    SvaraRadera
  2. HA!
    Du är bäst baby!!!! Men vad menar du med kritik? Är jag för hård emot dig? i mona ögon är du alltid bäst, därför ställer jag höga krav på dig också =)
    Tack för inlägget =)love you

    SvaraRadera
  3. Haha precis när ja ska kommentera din blogg så ringer du :) älskart !!! Shit va kul att captain gästbloggar .. Skönt med vinst grattis !! Saknar våra spagge å k-sås kvällar !!! Nu e det lektion time !! Pusss mickis

    SvaraRadera