måndag 29 augusti 2011

Fix & trix!

Hej hopp vänner och nya läsare!
I dag måste det fixas och trixas inför kärleken födelsedag i morgon. Mycket är redan gjort, Viggo och jag får ta en sväng till A6 för de sista detaljerna =) Det är mysigt när en i familjen fyller år tycker jag, ser fraqm emot att få fixa frukost på sängen till dig darling!

Det var 12,5 grad i morse när jag prominixade ner till jobbet, hösten börjar verkligen att komma nu. Det är ändå härligt på något vis. Kanske skulle kika på en höst jacke, eller skor, eller skjal..
Åh det finns så mycket fint på hösten som man vill ha.

Under helgen är det några nya läsare som kikat in,  WOW det är en härlig känsla!
Fortsätt med att skicka era hälsningar eller funderingar.

Mitt mission i dag är att hitta en bra frisör häri Jönköping... Inte så lätt när man inte vet var man ska vända sig, men jag har ett kort jag ska prova.

Önskar dig en fin dag!
KRAM

1 kommentar:

  1. Gratta honom från oss!! Hoppas att ni alla får en fin dag. :) Ses snart vännen! Kram kram.
    /Carolina m familj.

    SvaraRadera