onsdag 17 augusti 2011

Jag fick en bok!

Här om dagen fick jag en bok av mamam på posten.
LAURA- Flickan från havet.
img_9046 (MMS)

Säg vad ni vill om fröken Gynning, men jag gillar henne. Hon växer mer och mer för mig, jag gillar hennes konst, jag gillar hennes böcker och jag gillar hennes flippade possitiva persolighet.
Ja jag följer hennes blogg!
Det är många som har åsikter om denna kvinna, det är många som inte gillar henne. Vad grundar ni det på? Läser ni hennes böcker, kollar ni in hennes blogg? Eller dömmer ni henne för hennes pinsamma medverkan i Big Brother? Jag tycker inte heller att det är det smartaste att vara med där, MEN jag tycker att hon har bevisat motsatsen. Hon har fasen lyckats!

Ni som känner mig vet att jag inte är typen som läser så mycket böcker. Jag finner oftast ingen ro att grotta ner mig i en bok. Jag läser inte heller snabbt så det tar väldigt lång tid för mig att komma in i boken, då tröttnar jag lätt någonstans på vägen om inte "storyn" fångat mig.
I går gjorde jag ett tappert försök. I går fångade Laura mig. Snabbt.
Jag ville inte att det skulle ta slut, mina ögon åkte igen, då satte jag mig upp för att orka mer. Till slut gick det inte..
Det var länge sedan jag kom in i en bok så snabbt, men på något vis så fängslade den mig, storyn som kunde handla om mig och  mina tjej kompisar när vi var unga.

Tack Gynning för en bra bok! Tack mamma för att du skickade den till mig =)

I dag har jag utlovat att berätta om en possitiv händelse... Det får bli i kväll, för jag har ingen bild ännu.

Onsdag = Viggos fotbollskola börjar! Ni anar inte vad han har längtat.

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad att du tycker om boken och att du själv skriver så bra,älskar dig o tänk snart så ses vi kram från mamma.

    SvaraRadera