fredag 12 augusti 2011

Ullared!!!

I morse begav vi oss.
Klockan 06.00 blev jag upp plockad av två hela piffiga systrar. Wenströmskorna var laddade, det var jag med!
Karro hade laddat bussen med leverans, kaffet var fixat och kontokortet laddat:)
Här skulle det shoppas, obundet shoppades vill jag lova.

Nu kan vi frysa in en hel oxe, baka en massa, tvätta och bjuda kommande gäster på shampoo.
Det blev lite krafs, fin jacka till Viggo, världens gosiagaste filt, en lampa och ett nytt skydd till telefonen.
Det var härligt, vi skrattade så mycket hela dagen åt att vi tog bussen till GEKÅS!!!

I morgon är det dags för match igen, i morgon kommer rapporter och lite uppladdnings snack. Kanske gör en intervju med kaptenen innan så ni kan tagga till.
Viggo och jag ska ha kräft skiva och kolla matchen, nice tycker jag.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar