onsdag 24 augusti 2011

Rött

I kväll blev det rött på naglarna, jag tycker verkligen att det är så fint. Det jobbiga med röda naglar är att det är så förbaskat svårt att få bort. Slutar alltid med att det ligger svar "rester" när man försökt ta bort det.



Måste ju göra sig lite tjusig inför morgondagens match.
DERBY, det är dags för Smålands derby på hemma plan. De gröna ska slå de blå/vita från Värnamo. Jag tror verkligen på 3 poäng, sol, mycket folk och en grym match från kapten Östlundh. Han har laddat för den här matchen ett tag nu, han vill leda sitt gäng mot en ny vinst på hemma plan. Jag tror på dig, jag tror på er ni kommer fixa det här. Kör hårt!

När liten blev stor! Vad hände? Min fina fina Viggo du var grym på träningen i dag, du kämpade och visade att det finns en "vinnar skalle" inom dig:)




Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Oj vilka snygga naglar!I morgon håller jag tummarna o hejar på grönt.Å sötaste Viggo nu vet han vad som gäller sen han var på cup han är toppen den killen stor kram från mommo o till dig oxå.

    SvaraRadera