tisdag 16 augusti 2011

Det händer grejer i familjen Hollstein/Östlundh.

I dag har jag haft 3 possitiva saker som förgyllt min dag ordentligt. Vissa dagar är liksom lättare än andra, jag som inte såg fram emot hösten för ett par dagar sedan.. Vips så ändrade det sig. Härligt när sådant händer, det tillhör ju inte vardagen precis.

Under morgon dagen kommer en sak att berättas här, det kommer även bild bevis. Nyfiken? ja då får du kika in i morgon.
De andra två sakerna kan jag tyvärr inte avslöja ännu, men det kommer....

Första dagen på länge som det inte regnar här i Jönköping, Viggo var överlycklig över att få cykl till dagis. Hade gärna stoppat honom då det är förskylning på G, men det är väl ingen som blivit sjukare av frisk luft. Så det är bara att hoppa på biken när jag kommer hem och cykla upp till dagis, ska bli riktigt mysigt.
Har dock lite ont i baken efter lördagens hysteriska cykel tur =)

Ha en fin tisdag!
KRAM

Snart kommer mammi & pappi, jihaaaa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar