tisdag 30 augusti 2011

Grattis min Dennis!

I dag är det ingen vanlig dag, i dag är det Dennis födelsedag. HURRA HURRA HURRA!!!!!

Vi firade självklart med frukost på sängen, paket och vacker skön sång från Viggo och mig.
Viggo hade fixat en super snygg Fredd Perry skjorta och jag överlämnade min överraskning, oj vad han blev glad och överraskad.
När säsongen är slut åker Dennis och jag till Birmingham för att kolla fotboll,
 Aston Villa- Manchester United,  på Villa Park! Det blir så klart en massa mysiga upplevelser och en hel hög kärlek. Eftersom vi inte har haft någon barnvakt på 1 år nu så är det behövligt för oss att komma iväg bara vi ett par dagar och fylla på med skratt och minnen som vi kan ta med oss resten av livet.  Det kommer bli grymt!
Ha nu en fin dag! KRAM

2 kommentarer:

  1. ... å S-far och S-mor instämmer i GRATTIS(1).

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut, ett måste är fika o skönsång på sängen när det är födelsedag o idag är det Dennis tur, han har det bra som har er som fixar o myser med honom. Hälsa med kramar från mig o kram till er alla hoppas ni får en toppen kväll.

    SvaraRadera