måndag 15 augusti 2011

Så såg det ut.

Antar att ni väntat på bilder.
Jag vet att det var länge sen jag bjöd på lite bilder. Nu kom stunden då jag satte mig med lugn och ro i kroppen framför datorn. Jag har ju inte lärt mig ännu hur jag lägger in bilder från telefonen, sopigt!
Ni tycker nog att jag är knäpp, men att sitta i soffan och kolla fotboll= avkoppling.

ULLARED

Den grymmaste chauffören!

Shopping.

Utsikten från Tabergs toppen i lördags morse.

Viggo och jag hade kräft skiva. Han åt hela 4 stycken. Eller som han själv sa, mamma jag suger kräftkraft=)

Kung Fu Panda!


Vi avsluta denna kväll med vatten skoter körning i Rocksjön.
Vips så kraschade Viggo med bryggan, skotern gick i två bitar, en var tvungen att hoppa i. Tur att vi hade bestämt innan att det skulle vara Dennis som badade om det skulle hända. 
Tapprare pappa får man leta efter =) Älskade Dennis, du gör verkligen allt för vår son. Viggo var så stolt över dig när du plumsade i.

Skickar en stor stor KRAM till finaste familjen Marklund som i går blev fyra. 
Välkommen lilla Stella!



2 kommentarer:

  1. Fina underbara Älskade ni, saknar er så kram från mamma mormor.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!!! Så liten jag såg ut bakom den där ratten =) Men så mkt härliga skratt vi fick den dagen!

    Puss
    K

    SvaraRadera