söndag 7 augusti 2011

Äntligen!!!!

Får man chansen att blogga.. Som jag har funderat hur det egentligen känns. Det här ska bli en härlig stund med er.
Idag vet ni ju att det har varit match, så jag är verkligen helt slut i kropp och själ. Men jag vet också att det är många timmar kvar innan jag kommer att ha möjlighet till lite välbehövlig sömn. Det är nämligen så min kropp fungerar efter match, kroppen vill sova men huvudet har andra planer. Helt uppe i varv kanske är det adrenalinet som sakta håller på att lämna min kropp.
DET som verkligen känns bra är att vi VANN 1-0. Det var inget fotbollsgodis idag, vi fick inte till det inget skönt lir direkt MEN vi vann. Kanske den här sortens vinster ändå är de skönaste, när det inte funkar som smakar bäst. Nu lämnar vi den här matchen och blickar framåt, för det är precis vad den matchen ÄR historia. Poängen har vi satt in på poängbanken, bra så.
Imorgon börjar lilla prinsen på förskolan igen.. 7 veckors sommarlov är över för den här gången. jag tror att han har haft det bra i sommar. Framför allt så har han spenderat mycket tid med sin mamma. Denna underbara kvinna som också är min stora kärlek i livet har han hittat på mycket skoj med. Så jag har precis ställt klockan, för prinsen är inställd på sommarledighetstid.
Nu ligger min kärlek och sover här bredvid mig i sängen (hon drömmer säkert om mig). För egen del blir det att snart förflytta sig sig ut i soffan för att slöglo på burken.. Kanske hinner med några varv av analys av matchen i mitt eget huvud ;).
Yes nu kom jag på att det finns munkar någonstans i huset, för det fick jag och prins som en del av våran frukost på sängen frukost men de åt vi inte upp. Det är nämligen DENNIS-Dagen idag så vi har namnsdag.. Så nu blir det munkjakt ;)

Så tills nästa gång jag får chansen må väl och ta hand om er.

//Dempa

3 kommentarer:

  1. Och vilket blogginlägg sen - worth waiting for ;)

    SvaraRadera
  2. Fint skrivet och må lyckan hålla i sig livet ut...

    SvaraRadera
  3. Du är duktig på det här,kan bli fler gånger kanske. Grattis till vinsten o var rädd om kärleken,många kramar från s-mor.

    SvaraRadera