söndag 28 augusti 2011

Underbara vänner!

Helgen har spenderats hos våra underbar vänner i Halmstad!
Det var dags att få träffa lilla ljuvliga Molly, sötaste gosigaste du det var så mysigt att få träffa dig.









Vi packade ihop och kom iväg i skaplig tid. Passade på att besöka Gekås på vägen, det skulle in handlas en ny dubbel dvd till bilen. Klart pojken ska ha lite lyx i den nya lyxiga ladyn vi färdas i.
Annars har vi mest hängt tillsammans, Jens tog med oss till skogs för fiske och svamp plockning. Ingen vidare lycka, 3 abborrar och lite lite gult guld.

Är det inte härligt med vänner som inte behöver träffa så ofta men man vet att de alltid finns där och man vet att det kommer alltid att vara så! Jag älskare stark!
Tack underbara ni för en fin helg!

Måndag i morgon.
Nya mål! Jag ska verkligen komma igång med träningen nu. Det är ett måste om det ska bli någon skidåkning i vinter. Förra året kunde jag ju åka super bra tack vare alla ben övingar på gymmet. Det är dags nu Johanna om du ska fixa vintern sa min kärlek till mig. Han vet ju hur ledsen jag blir om jag inte klarar av det.
Vi får helt enkelt boka en stuga så jag har ett mål.
Det finns ju även fler mål som det är nice att man är lite tränad för:) Ser fram emot februari vännen min:)

Dags att slänga sig i soffan, eller ska jag kanske läsa ut min Gynning bok? Ja det gör jag!!

Sov så sött!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar