tisdag 14 december 2010

Twin city

God kväll på er!


Vi skippade att laga mat i dag, eller rättare sagt så ville Viggo gå på sin bästa restaurang TWIN CITY!!!!
Det är ett super härligt ställe, nästan som vårt kök...
När Dennis bodde här nere åt han där två  gånger om dagen, lunch och middag. Vi åt alltid där när vi var nere och hälsade på honom. Dem är så goa dem som äger stället, det är Assyrier, dem känner Charlie bus och hans vänner från Södertälje. 
Viggo beställer alltid en skål med minin mozarella, svarta oliver, pizza/kyckling och dricka. I bland får han komma in till pizza bagarna och hjälpa till, i dag bjöd Jano in honom i köket så han fick göra sin egen efterrätt, det blev glass, grädde, chokladsås, jordgubbar och choklad flan, mums sa han och nafsade i sig det... 
Viggo springer runt som han vore hemma, i dag åkte kavajen på också.. dem tyckte han var såå fin =) Han är så underbar som alltid vill vara fin klädd när vi ska iväg på saker. Finaste underbaraste min älskade lilla kille.


I morgon tänkte jag försöka komma ihåg att fota lite på jobbet så ni får se hur jag har det på dagarna, det är så mycket fint. Får med mig någonting hem varje dag=) 


Pratade med mamma idag, vi hade visst grått båda två igår för att vi saknar varandra så mycket, men snart mamma så kommer du och då ska jag krama om dig och aldrig släppa taget ;) Älskar dig sååå, du är mitt allt, min inspirations källa i livet. STOR PUSS TILL DIG.


PAPPA, du fantastisk, tillägnade ju min lunch till dig idag! QP uppochner... hahahahah du är för rolig

God natt på dig, hoppas att du får sova gott, dröm om någonting du gillar.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar