söndag 19 december 2010

Helgen som gått!

Nu är den underbara helgen redan slut..!

Den började så bra i fredags med ett spännande och förhoppningsvis givande möte. Det här tror jag på, hoppas dessa sköna lirare jag träffade jag skaka fram ett jobb till mig nu, det börjar ju bli lite kris snart.. 


Efter mötet åkte jag i ilfart mot Bankeryd för att få bli klippt och färgad... Fina Johanna tog sig tid att ta hand om mig i 2,5 timme hemma hos sina föräldrar. Hon klippte toppar och la i slingor för 500 kr, en otroligt bra summa för mig som inte har någon inkomst.. Jag måste säga att det var länge sen jag var såhär nöjd med håret, hon fick verkligen till det som jag ville ha det. UNDERBAT!

Här kommer bild bevis, 
Hetta is the shit på mitt hår :)
Vad tycks?


På fredags eftermiddagen anlände MAMMA, moster Ninni och kusin Lotta, vilken härlig känsla som infann sig i kroppen, vilken lycka, kärlek, värme, jag alla underbara ord man kan tänka sig =) 

Mamma, min egen bästa snyggaste mamma kom, som vi hade längtat efter varandra, men nu visste vi att vi skulle få ett par fina dagar tillsammans. Så vi njöt bara av att vara nära varandra och höra varandras röster. Självklart betydde det mycket för henne att träffa Viggo också, jag vet mamma att du saknar honom så det gör ont i dig. Snart kommer vi till er och sen kommer ni till oss igen =) 

Vi har lagat god mat, varit på stan, skrattat , druckit bubbel, gott vin och haft det toppen tilsammans. 

Det är så härligt att känna starka band till sin släkt, jag tänker ofta på er mina andra kusiner som jag tyvärr inte träffar så ofta, Sanna, Lotta, Tina & Thomas och självklart era familjer. Jag tycker det är viktigt att visa Viggo att man bryr sig om son släkt, att det är skoj att få höra en massa historier om hur det var när man var liten och hur det var för mamma och moster när de var små. 

Här kommer lite bilder från helgen!
Mamma hade stickat en fin halsduk till Viggo på begäran i HV71 färger..

Lunchen på Bageriet, chevré & betor på macka.

Kusiner 


Här skapas det...

Resultatet

Frulle mys

Julklapp till Tuva

Julklapp till hemmet....


Må så gott, det snöar här så det blir mys i soffan hela dagen.... 
STOR KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar