tisdag 7 december 2010

Igår, idag , imorgon

Jobbade ju ett par timmar igår, det var så himla skoj, super trevliga människor att jobba med, härliga underbara saker att sälja så det var ju inte så svårt. 
Mitt första uppdrag blev att hänga upp en massa jul handdukar i en gardin stång som skulle fästas i från taket, fick lite svindel, men snyggt blev det. 

Ni som flyttat eller bytt jobb kan säkert känna igen känslan som jag bar, vem ska jag prata med, hur ska jag bete mig för att de ska gilla mig? Måste tänka sig för så man säger rätt saker, gör rätt saker, eller varför inte bara vara sig själv. Faktiskt så blev det så, jag var bara mig själv, klädde på mig min sälj roll dock, det kändes skönt. 
Det betydde mycket att Anna Karin, Linda och Helene gav mig vasin varm kram när jag kom, ni gav mig en bra start på en bra dag, TACK tjejer!

Det blev grön hemma gjord ärtsoppa till mig och Viggo, Dennis höll sig till vätska. Vi somnade i soffan alla tre, helt slut.

Idag ska vi ta en sväng till Ikea, kolla om Kamprad kommit med några härliga nyheter..... Vi behöver värme ljus och servetter, kanske något annat skoj ramlar ner i den blå kassen =)

Viggo hade inga problem med att gå till dagis igår, hoppas att det går lika smärt fritt idag, undrar så hur han egentligen känner? Tyvärr är inte pedagogerna lika kärleksfulla här som på Spårvagnen, saknar er tjejer.

Nu ska jag kolla lite med lilla kärlek, lukta lite på honom , om jag får.

Önskar dig en fin tisdag!
KRAM

Bilder från semestern kommer under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar