måndag 13 december 2010

Dagarna som varit..

Här var det jag köpte lunch här om dagen, goda smoothies, juicer och mackor. 


Vi var på julmarknad igår, där lämnade Viggo sin önskelista till Berga trolls kungen =) 
 Våra heliga söndags frukostar med kaffe och macka på sängen.

I dag har jag jobbat ett par timmar, satte på mig en super fin sjal från Ceannes och ett långt fint halsband från Diddi.
Fick ett ryck och skickade iväg en del cv´s i dag till olika ställen. Det kändes bra att få iväg dem, vi gjorde även klart med försäkrings bolaget gällande resans försening.  Vi har nu fått tillbaka ca 8 000 kr, det tycker jag är toppen bra, nu kan vi åka till Lindvallen utan ångest =)

Nu ska Viggo och jag kolla julkalendern, den är så bra.

Mamma, snart kommer du till mig, jag saknar dig så det gör ont i hjärtat ibland, älskar dig så mycket.
Puss till dig,

Önskar dig en fin Lucia kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar