söndag 12 december 2010

Nu var det gjort!

Kan tyckas tidigt, men....

Vi har just klätt granen, den blev ok, vi har i år köpt en vanlig gran då vi inte ska vara hemma över verken jul eller nyår. Viggo klädde granen med glädje, han tyckte det var så skoj!
Nu har han däckat i soffan bredvid oss, vi ska kolla Karate Kid och ha en skön kväll. 

Det var toppen skoj  att jobba ett par timmar mitt på dagen. Det gör så mycket possitivt med mig att få komma iväg och prata med folk.  Ska jobba hela veckan, för utom på fredag, då ska jag klippa mig och sedan förbereda inför mamma, Ninni och Lottas ankomst. Jag har en plan på vag jag ska bjud apå för mat, men det får bli en överraskning.


Dennis hälsa så gott till er alla! Vore det inte intressant om han bloggade lite om sin tränar utbildning? Eller vad tycker ni?


Nu är det film time=) Godnatt
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar