måndag 20 december 2010

I dag hände det som inte får hände =(

Ja herre gud vad jag var ledsen i dag, min iphone åkte i  backen och la av, kaputt, slut, svart, ledsen..

Fick gå in i en butik och låna telefon för att få tag i älskling som var på vift, vi skulle ses på stan och ta en lunch ihop så här sista dagen tillsammans innan jul.  Så blev inte dagen, vi fick sätta ilfart till A6 för att fixa med telefonen, tror ni garantin gällde? Nej skulle inte tro det , det vara bara att täckna ett nytt abonnemang och se fram emot en iphone 4 om ett par veckor..
Jag kan inte direkt glädjas, det gör ont i mig, hela kroppen är öm av smärta.. Jag har ju för fasiken ingen inkomst, hur ska jag fixa det här? Får anmäla oss till lyxfällan snart tror jag, eller kanske till J- södra som skulle fixat det här i oktober. Nu börjar mitt tålamod till klubben ta slut snart! Vill inte gnälla för mycket så nu släpper vi det.

Annars gick det bra för älskling att lämna lilla älskling i morse, hur kommer det sig att det är så lätt för honom och inte för mig? Det är ju så himla jobbigt för mig, ont i hjärtat och dåligt samvete kastas över mig på 1 sekund. PAIN!

På em skottade vi fram och baksidan , det har snöat i flera dagar, det är så mycket snö så nu är väg saltet slut här i Jönköping kommun...Då har ju vintern bara börjat!

Vi fick fin besök av Jon, Johanna och Linnea idag, det var toppen mysigt. Johanna är ju hon som klippte mig i förra veckan, ni minns hon som gjorde mig så nöjd =)

I morgon ska jag jobba , jihaa vad det ska bli skoj! Det är lite väl mycket som ska fixas med innan onsdag kväll, jag lämnar över det till Dennis denna gång. Jag kan ju inte vara projektledare för varje tripp vi ska göra.

Dags att krypa till kojs, hoppas vi hinner höras under morgon dagen.

Må så gott, sov så gott! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar