fredag 10 december 2010

Tjing!

Kaffe och nybakad lusse bulle, mums!

I dag är det -10 grader här i Jönköping, det är strålande sol och helt underbart ute. I går kväll såg jag hur de pistade skidbacken, blev lycklig! Måste ta oss dit någon dag och öva lite innan vi ska till Lindvallen över nyår md Malin & Svante från min mamma grupp. Sedan ska hennes kille och hans son med, det ska bli så himla mysigt.  Hänga runt i underställ, åka skidor, dricka kaffe drinkar, åka pulka , äta god mat och dricka vin, snacka och skratta massor. Vi ser verkligen fram emot det nu efter vår "flopp" semester.

Så här såg det ut förra året i Lindvallen! Viggo blev riktigt duktig på att åka när säsongen led mot sitt slut.


Så här ser det ut på dörren här hemma inför jul.

Just lämnat Viggo på förskolan, fy det gör fortfarande ont när jag lämnar honom...
Förra året vid den här tiden blev jag mörkhårig... Minns att hag var så himla nöjd första dagarna, sedan tyckte jag bara att jag såg grå åt.
Vad tycker du brun eller blond?


Önskar dig en fin fredag, glöm inte kola Idol finalen=) Nu ska jag åka och jobba, skoj!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar