tisdag 28 december 2010

Fortsättning

Hej vänner!

Idag har vi åkt skidor, hörde ni att jag sa vi? Det är helt underbart, jag har åkt med lilla och stora älskling idag. Känslan i kroppen när jag hade åkt första åket var otroligt befriande, jag klarade det, jag kunde åka skidor med min lilla familj , underbara känsla som jag har längtat efter dig:)
Jag minns förra året när jag provade att åka ett åk på Ekerö, jag grät när jag kom ner så ont hade jag i min fot och mitt knä. Det var en stor sorg för mig att inte kunna åkanmed Viggo, att inte få lära min lilla kille hur man åker skidor. Det som jag drömt om så länge, att en dag får lära honom någonting som jag faktiskt är riktigt bra på. Nu har kg ju en kille som också är duktig, det är ju du Dennis som lärt Viggo att åka, med vissa tips från mig såklart:)

Vi har hängt med familjen Koorn i backen idag , toppen för Viggo att haka på Loke som är snäppet tuffare än honom. Vi hade mys matsäck med oss, det var riktigt härligt att hänga i värme stugan. För engångs skull slapp jag hamburge tallriken... Tror Dennis njöt också.

På kvällen har Marcus lagat maten, men ass från Dennis, det blev super gott. Vi myser mest runt i underställ och njuter av livet.

I morgon är det rais and shine, vi ses i backen!!!

Kram och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar