måndag 27 december 2010

Mot Sälen!

Nyår i Sälen!

Då har vi packat in oss i bilen igen, älskling som anser sig leda bagage tävlingen nämnde någonting om 2-0 till honom.... Jag lyssnade bara på ena örat.. Har aldrig hör talas om att det var en tävling det här med packning.

Solen skiner på oss, det små snöar, Viggo kollar film och äter godis.. Kan man ha det härligare, en underbar känsla infinner sig snabbt i själen hos mig. Jag min älskling och vår lilla kille ska iväg på skid semester, vi njuter! I morgon bitti kommer Dennis vara det piggaste jag upplevt, på med underställ, ät gröt och sen ut i backen. Det är bland det bästa han vet, vi gillar verkligen att vara i fjällen tillsammans.

Dennis brukar ofta drömma om att vi ska flytta till någon alp ort och "säsonga". Med det menar han att JAG ska jobba som skidlärare, han och Viggo ska åka skidor hela dagarna, vi ska bo i en husvagn och bara fylla dagarna av skidåkning och kärlek....
Det är en fin dröm måste jag säga=)

Skulle vilja att man kunde ta kort med kameran som sitter i datorn... Nu ska jag se om jag kan få upp lite bilder.
Kram så länge, vi hörs under vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar