onsdag 22 december 2010

Nu är vi påväg:)

Halloj!

Efter en lång och rätt stressig dag sitter vi nu i bilen påväg mot vårat älskade Stockholm. Du vackra underbara stad med alla mina fina vänner och min kära kära familj. Om ni bara visste allihop hur mycket ni fattas mig nu förtiden. Jag skulle önska att ni förstod hur mycket, all kärlek till er, ni vet vilka ni är och hoppas ni redan känner att jag ofta tänker på er.

Har i dag för första gången i Älskling och mitt liv lämnat över allt ansvar till honom vad det gäller vår resa, tror det har gått bra. Igår när jag kom hem sent hade han packat massor, förberett och köpt hem sushi till mig. Jag blev så otroligt lycklig att jag började med och spilla ut hela sojan över mig... Klantigt kan tyckas, men shit det var länge sen jag var så trött som jag var igår kväll. Sim min käraste vän Anna sa, "det är du värld vännen , du som har haft en så lugn och härlig höst.... :) "
Hon sa det med kärlek, eller hur Anna:)

Ja ni, jag har Dennis gamla mobil, ovant men rätt så behändigt med med en liten rackare.. Får se när den nya behagar dyka upp, lagom till min födelsedag kanske?

Nu ska jag ringa svärfar och bjuda över honom till mamma och pappa på julen.

Vi hörs i morgon, rappport från storstan, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar