torsdag 16 december 2010

Jag vet , jag vet, jag vet...

Hej hej, nej jag har inte slutat skriva till er:) jag är fortfarande med er, bara det att jag varit jäkligt dålig på att uppdatera er..
Jag vet att jag utlovat bilder från butiken.. Tack till cissi som påminde mig Om dessa bilder.Men tyvärr har jag inte fått till några bilder, det har varit helt tokigt mycket att göra på dagarna så det har bara försvunnit..

Viggo fick bli hämtad an underbara Karolin och Siri, dem hämtade honom vi 16 tiden , det är jag otroligt tacksam för. Tänk vad det betyder mycket med hjälp från vänner och familj. Jag hämtade upp lilla älskling efter jobbet. Han blev knappt glad när jag kom, hade haft det super mysigt, ville bara stanna en liiiten stund till:) :)
Stackar Andreas, han var helt slut.. Hoppas inte dem är för avskräckta nu efter dagen. Jag vet att min lilla kille han vara rätt intensiv, men han gör det av kärlek.

Nu ligger han här och snosar i soffan, snart ska vi gå in till sängen. Det värker endel i mina ben och fötter efter 10 timmars jobb, är inte van.

Det är så nära nu tills mamma, Ninni och kusin vitamin Lotta kommer, jippiiii! Vi ska bara mysa, kramas, kela och ha det såå härligt! Tänkte vi skulle premiär besöka lördags marknaden på västra torget på lördag. Det ska man tydligen göra om man är en äkta Jönköpings bo.. Men det är ju inte jag??

Det får avsluta dagen, gott natt!
Puss till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar