lördag 11 december 2010

Bort på middag!

Det bara vräker ner snö, vackert!
Vi är nu påväg till Dennis coach Hans och hans familj på middag i Bankeryd, det ska bli riktigt trevligt. Undrar hur dem bor, hur deras familj ser ut och vad vi kommer få för middag. Ops jag är hungrig känner jag, hoppas en god husman, det är ju ändå 40- talister vi ska hem till :)

Det var så mysigt när älskling kom hem igår kväll, han var så trött efter ett par hårda dagar med full späckat schema. Verkar som han tycker det är skoj , ett glatt gäng som Dennis skulle säga.
Jag kollade idol med ett glas must och chips, hade med mig mamma och pappa på Skype, så mysigt.
Ikväll ska Dennis på lite kalas för Mats som fyller 40 år, själv ska jag avancera till rött vin och ost som jag har kostat på mig. En god peccorino, salt och gott framför Så mycket bättre.. :)

I år har vi bestämt oss för att ställa upp granen tidigt efter som vi inte kommer vara hemma sp mycket, så nu står den på sin plats, vi ska klä den i kväll eller i morgon. Känns så mysigt att den är inne, doftar gott och ger ert varmt intryck. Jag har ju självklart köpt lite nya kulor och smycken till granen, bilder kommer.

Framme hos fam Lindblom , vi hörs ikväll.

Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar