tisdag 17 maj 2011

Vikterna åkte på..

Hej hej,
I kväll åkte de kära handleds vikter på när Karolina och jag tog en härlig powerwalk. De är så skönt att avsluta kvällen med en massa härligt tjej snack, ibland behöver man bara prata av sig, det är precis vad vi behövde i kväll.
Alltid när vi lämnar varandra höjer jag mina armar sista biten och gör små små cirklar med armarna. Det känns kan jag säga, önskar jag gjorde det varje kväll..

Vi tog en sväng upp till Ikea efter jobbet, har sett ett fint köks bord som vi funderar på att köpa. Tror det skulle vara super fint med våra röda myran stolar till. Önskar att de var i olika färger bara, får se om min "multihantverkare" fixar det...

LYCKHEM Matbord vit Längd: 150 cm Max. längd: 200 cm Bredd: 85 cm Höjd: 74 cm

Önskar dig härliga drömmar... 
Undrar vad jag ska drömma om? Det får nog bli sommaren som förhoppningsvis snart kommer.
KRAM      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar