söndag 15 maj 2011

Bebis, vacker brud och härligt avslut..

Hej hej härliga söndag kväll!

Det har varit en allderles allderles underbar helg. 
I fredags fick jag meddelande från Mia i Danmark, den lilla prinsen hade äntligen kommit i hennes famn. Alla mådde bra. Sist när Mia fick Hugo var vi och hälsade på upp på BB dag nr2. Då låg Mia där i sin fina mjukis dress och bling bling i öronen. Precis som hon aldrig gjort annat. Jag minnas att vi skrattade och sa att det går visst lättare för vissa... Vännen min jag önskar jag kunde komma upp till dig nu också. Måste boka in er resa, NU! Värkomen du lilla pojke.

I går gjorde vi en snabb tur till Södertälje. Vi var bjudna på Nahrin Sharros bröllop.
Det är en underbar känsla i kroppen när man får inbjudan till ett bröllop, det var så otroligt länge sen vi var på bröllop Dennis och jag. Allderles för sällan jag får se min kärlek i kostym, jag älskar när han bär det.. 

Underbara Karolina och hennes vän hade salong hemma hos sig i går morse, både Malin och jag kom dit vid 10 för att bli fixade inför olika tillställningar. Tack tack tack fina ni för att ni la er tid på mig. 
Charlie hade bjudit in oss till dem innan själva vigseln, det är tydligen tradition att närmsta familjen kommer dit och firar bruden. Det var en fantastiskt upplevelse, att VI fick möjligheten att vara med är VI så otroligt tacksamma för. Alla dessa vackra klänningar, frisyrer och trevliga människor. TACK!


Eftersom vi inte hade någon barn vakt här nere så fick mamma och pappa komma med och hålla kolla på Viggo. Han sprang in hos familjen som om det var i går han var där. Han känner verkligen Charlie, man kan säga att han är uppväxt på NKs kanel bullar :)


Efter vigseln som leddes av inte mindre än 3 biskopar ( in flugna från olika länder ) var det dags för den fantastiska FESTEN! Vi bjöds på meze, plick plock, 1 liter vodka, 1 liter wiskey, massa god mat, magisk ringdans och underbar kärlek och värme hela kvällen. 
Vi blev inte sena, somnade som stockar och njöt av att Erik Saade kom 3a, GRATTIS!

NJUT,





Tack hela familjen!

Sen var det ju avslutet på denna händelserika helg.  
Ni har väl inte missat att J-södra körde över Ängelholm i kväll... Gott med 3 nya poäng!
2-4, bra jobbar grabbar, nu blir det firande på jobbet i morgon!

Sov så gott mina kära!


1 kommentar:

  1. OJJJJJ va hon var vacker !!!!!!! =) måste vart en fantastisk upplevelse..

    å du å bror wiehooo vilket snyggt par, ni är dom finaste av dom finaste längtar tills ja ser dig min älskade jotta stå där vid altaret och säga ja till mannen i ditt liv. FIXA DET NU !!! =) =) // MIckis

    SvaraRadera