fredag 20 maj 2011

Gameday!

Japp, då var det dags för match igen!
Det känns som alltid i min kropp när det är match, nästan så jag s springer omkring med fjärilar i magen. Jag är på bra humör, förväntansfull och lite stressad. Nervös. Glad. mina förväntningar på kvällen är stora, hoppas på 3 grymt viktiga poäng. Om vi vinner i kväll ligger vi kvar på en stabil placering i tabellen.
Tabellen är så otroligt jämn, vi satt och kikade igår, det skiljer bara 1 poäng mellan placeringarna. Som tur är så är det en bit ner till det hemska sträcket.
Solen skiner, Vallen visar sig från sin bästa sida, grabbarna tar jobbet och kapten Östlundh avgör matchen... Kan det bli bättre på en fredag!

Nu kör vi!

I går kväll var Dennis nere hos sitt "fadder" lag och var med på träningen. Det blev autograf skrivning & frågestund. Mycket uppskattat =)

Visa bild.JPG i bildspel  Visa bild.JPG i bildspel


Visa bild.JPG i bildspel

2 kommentarer:

  1. Godmorgon, klart det blir full pott i kväll.
    Vi lyssnar på radion samtidigt kör vi grillen med några läckra lammkotletter.

    Vad har hänt med din "bildladdning" kan inte se bilderna , kanske att det är "jpg i bildspel".

    Verkar inte funka.

    Kram å heja på från oss i Roslagen. PappiRaul

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, skumt! Värdelöst!

    SvaraRadera