tisdag 3 maj 2011

Livet är inte rättvist!

Varför?
Jag vet att livet inte alltid är rättvist, jag vet att det inte alltid blir som man tänkt sig, jag vet också att jag inte kan begära att det inte är rättvist.
MEN
Jag tycker att det borde finnas någon rättvisa i alla fall, hur mycket ska en människa orka gå igenom? 
Hur mycket ska man orka med när man inte vet var man ska hämta ny frisk energi, när man knappt vet hur man ska orka andas. 
DU har så mycket styrka min vän, jag blir imponerad varje gång vi ses, varje gång du faller så känner jag med dig, jag försöker med hjärtat att plocka upp dig så gott jag kan. Önskar att det fanns mer jag kunde göra för dig. 
Du är en otroligt stark , vacker, positiv och fin vän, mamma, och blivande fru =)
När det här är över ska vi göra någonting fint och energi påfyllande DU & JAG.

STOR KRAM TILL DIG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar