måndag 30 maj 2011

Gameday!

Då var det dags i gen för match. Dags för Henke Larssons och hans Bois att komm på besök.
Det känns lite oroligt i maget inför kvällens match, det är ett så kallat " måste läge" för Södra. I dag har de  chansen att få leda serien ett tag. Det vore så roligt för de, för oss, för staden och för folket som komme rpå matcherna.

Håll nu era tummar för att kapten Östlundh ska föra sitt lag mot 3 galet viktiga poäng. Jag har satt lite press på honom hemma nu, det dags nu att göra lite mål.

Men först ska vi på utvecklings samtal på förskolan, det ska bli spännande att se om de har någon plan för framtiden, för hösten när de flesta slutar.. Ursch, det gör så ont i mitt mamam hjärta när jag tänker på hösten, jag vill nästan förtränga de. Jag vill INTE att den ska komma.

Dags för stjärn lunch.. Rester från Frantzens underbara middag i går.. 
Bilder från besöker kommer i kväll.

Vi håller på J-södra på vårat lag, vi håller på Jönköping på våran stad! 

3 kommentarer:

  1. Ja verkligen "tok-poäng".

    Har oxå ringt och påtalat att det är dax att måla nu..

    Vi kollar å lyssnar i kväll.

    Kram o hejja J-södra, mitt nuvarande ljus i fotbollen.

    Ledsamt med "finska landslaget" på sthlms stadion.

    Farsai

    SvaraRadera
  2. Nu sitter vi i soffan o Hejar på Jönköping så klart, det blir spännande måste vinna. Johanna tänk på att det kommer en lång skön sommar med massa roligt . Massor av kramar från mamma,

    SvaraRadera
  3. Men nu blev det så där tokigt igen , det känns som det är svårt att vinna hemma kram från två som hejar på ändå.

    SvaraRadera