söndag 29 maj 2011

Mors dag!

För mig är Mors dag en viktig dag, för mig är det en dag som jag gärn skulle vilja tillbringa med min underbara fantastiska mamma. Det har alltid varit självklart för mig.
Nu är jag ju själv mamma, nu finns det en liten kille som det är självklart för att vara med sin mamma denna dag.
Denna lilla kille väckte mig i morse med att lägga en teckning i mitt ansikte. Han hade ritat en ko! Han var spänd. Sprallig. Förväntansfull. Ha sa snabbt, mamma kom jag har gjort frukost på sängen och paket, skynda dig det är mors dag!!
Tänk vad underbart att få vakna så, det vill jag göra varje dag! Mina fina killar hade köpt ett så fint halsband till mig, det har jag självklart burit i dag.

Mamma, jag hoppas att du starka vackra kvinna som format mig till den mamma jag är idag haft en bra dag. Jag älskar dig och hoppas du haft en bra dag! Jag vet att vi känner samma sak, jag vet att vi gärna skulle kramats i dag. Men snart ses vi ju, puss puss.

Nu har jag tagit plats på spikmattan.
Nöjd efter en toppen dag. Stadsparken, picknick, glass, stjärnglans i köket och Stenmark som mästare.
Dags att sussa, sov så gott!

1 kommentar:

  1. Tack fina Johanna för det du skriver. Viggo har en så fin mamma du kan sträcka på dig ,du är så kärleksfull o det märks på din lilla kille han kan förmedla känslor på ett härligt sätt.Ja jag vill krama dig i massor men snart får vi det. Det låter som du fick den bästa utav dagar som dina killar fixa det är dom bra på.Jag fick en bra dag o en toppen middag ute i Ängby pusssssssss Mamma,

    SvaraRadera