tisdag 10 maj 2011

Gårdsfest!

I kväll är det Gårdsfest på dagis.
Viggo frågade i morse kl 07.00... Mamma är klockan 5 nu? Det är gårdsfest idag ju.
Underbara lilla pojke, han var så glad, så förväntansfull och ivrig.
Klart att jag kommer, pappa tränar men mamma kommer hjärtat.

Kärleken har fått i uppdrag att fixa matsäck till oss, en god, smarrig och somrig buffé förväntar jag mig... Ska jag verkligen ha så höga förväntningar? Ja jag tror faktiskt det =)

Det ska bli super mysigt att träffa all glada barn och föräldrar. Dessa kvällar är alltid lite stela i början, efter ett tag brukar det mjukna. I Fredhäll hade vi ju turen som hade familjen Koorn, de hade alltid med sig en flaska vin. Det innebar att vi satt hela kvällen i Fredhällspaken och skrattade tillsammans. Saknar er otroligt mycket alla fina Spårvagns föräldrar...

Vi hörs vänner! Önskar dig en fin sommar kväll..

KRAM

1 kommentar:

  1. Hejsan på er ! Det låter så härligt att gå på Gårdsfest det är bland det bästa barn vet att få vara på förskolan med både kompisar o mamma o pappa då är man trygg o allt är bara roligt .Hoppas att det blir roligt för Älskade Viggo som alltid är förväntansfull när något är på gång . Jag längtar tok efter er nu det är så längesedan jag kände era fina kramar men snart får jag krama om er mina kära barn puss från mamma.

    SvaraRadera