fredag 6 maj 2011

Fredag!

Det är fredag i dag, solen skiner och jag vet att vi har en super mysig helg framför oss.
Jag har varit lite inspirations lös sista dagarna... Vet inte varför, men ibland inträffar det. Ibland är det som att jag bara inte har någonting att skriva om..

Helgen sätter igång direkt efter jobbet idag, Dennis är nämligen ledig och vi ska ner till fam Wenström på lite knytis. Det blir grillade hamburgare med massa gott tillbehör... Tänkte prova på att göra coleslaw, vet inte hur man gör bara. det finns ju en masa olika varianter..

  För mig kommer det att bli en blandning! Jag gillar ju iför sig färg på maten så kanske jag kommer jobba med morot och röd kål....

I morgon ska jag ta med mig Karro på en lite suprice... Hon behöver det, jag behöver det, alla behöver det ibland.
Man behöver ibland bli lite överraskad för att få känna lite pirr i magen, få känna sig nyfiken, få fundera.

Sen kommer ju Anna & Tuva, då blir det full rulle och en massa snack. barnen leker så fint ihop så vi brukar få rätt mycket tid för oss själva, det är mysigt!

Vi hörs senare vänner! KRAM

2 kommentarer:

  1. Sötis! pirr är just vad jag känner...:-)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hejsan på dejsan! Det låter som ni kommer att få en toppen helg . Solen skiner nog på er oxå då blir ju allting bara bättre , jag tycker du skall göra den med röd kol ser så god ut. Nu stickar vi på landet o hoppas på sol där , kram kram till er alla från mig.

    SvaraRadera