tisdag 6 september 2011

Vinter semestern BOKAD!

Nu har jag kommit på andra tankar.
Jag är tillbaka från den gråa, sura hämska gårdags kvällen.

Det är alltid en speciell känsla i kroppen den dagen vi bokar vår vinter semester. Vi brukar oftast prioritera sol, värme, vatten, god mat och avkoppling. Just vad vi gjort i år också, dock på en kyligare plats än vad vi brukar...
Vi kommer i år att åka 1 vecka till Lindvallen, vi kommer att fira jul veckan tillsammans med mamma och pappa på Ski Lodgen.
När vi var där för 2 år sedan, då sa vi till oss själva att vi ska försöka återkomma varje år. Förra året blev det en stuga i skogen, mysigt men vi saknade att kunan hänga i baren efter skid backen.
Det är en sån härlig frihets känsla att vara i fjällen, att stiga upp på morgonen förväntansfull över hur dagen ska bli, hur kommer matsäcken smaka i dag, åh det blir mysigt med varm choklad framför brasan..

Åh det känns så häligt, jag känner glädje, lättnad och nu jäklar ska här åkas skidor.
Bra för mig att ha ett mål, för att kunna åka skidor måste jag vara på gymmet mins 3 dagar i veckan f o m nuuu!!!!!!!!!!!!!
HJÄLP , hur ska jag kunna lära mig att prioritera min tid? Jag tycker allderles för mycket om att hänga med min familj... Rätt eller fel, men jag MÅSTE lära mig att komma i väg.

http://johanhagelin.com/2011/01/ski-lodge-lindvallen-vacation/
Lite bilder till er för att se hur härligt vi ska ha det=)

   
Nu är det snart dags för lunch, jag längtar...
Tjing!

1 kommentar:

  1. Ja det kommer att bli kanon fint.
    Synd bara att "Ängby" inte kan hänga på.
    Nu ÄR det viktigt att du kör hårt minst 3dagar i veckan, morsi kör ju minst 2 och jag kör ju minst 3, så...

    Bara att komma igen, jag vet, sedan din tid som skidåkare och fotbollspelare att du kan ....

    Du får bli triggad av Dennis och att "gamla pappa" kanske kör med än du, så kom igen nu...

    Kram

    SvaraRadera