torsdag 1 september 2011

När jag ändå är igång!

Varför inte dela med sig av det goda man läser på olika bloggar och sidor?

Nu har jag tipsar er om Kajsa, MEN jag vill också gärna tipsa om min vän Elins blogg.
Hos Philip får man följa hans vardag, man får hänga med på läkarbesök, kopis häng. Jag tycker om att följa Elin och Philip då jag inte kan träffa dem så ofta.

http://philip.willame.se/

Det är lite sorgligt jag inte får chansen att känna mina 08 vänners barn, de söta små liven som är en så stor del i vårat liv och som alltid kommer att finnas med.
I vårat gäng tog det lång tid innan första knodden tittade ut. När Arvid kom var han "sektens" första baby, vilken lycka!
Det var inte så oväntata för oss att Åsa skulle bli först, det var inte heller oväntat att jag skulle vara den som kom efter. Det är bara 6 månader mellan våra pojkar. två pojkar som har funnit en super fin vänskap. Det betyder så mycket att de gillar varandra, VI saknar er!
Sen har det bara rullat på, Anna, Acke, Lena, Åsa igen, Acke, Lena igen, Elin, Cissi och Anna igen =)
Underbara barn med fantastiska mammor!




LOVE YOU ALL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar