onsdag 28 september 2011

Rolig visning

http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3OK3LB3QRS6LJJ6U
Välkomna!
Ni måste kolla in den här länken, det är ett fint gammalt  hus till salu på vår gata..

Det har skett en förändring i stylingen inför visning kan man säga=)
Jag är så sugen på ett eget hus nu, som vi skulle fixa och dona Dempa och jag. Min kille är grym på trädgårds röjning och fixning. Jag står för mysfaktorn och pimpningen.

Drömmer om dagen då vi köper "vårat" hus!

Tjing


4 kommentarer:

  1. Tja... har sett denna sida tidigare,
    MORSI SA ATT DEN INTE LÅG I ERT OMRÅDE, DUNKEHALLAÅN, MEN DÅ GÖR DEN DET, KUL GREJ.

    ERT EV. BLIVANDE HUS??? VAR LIGGER DET???

    JÖNIS ELLER STOCKEN?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det vet man aldrig pappa:)

    SvaraRadera
  3. Det låter underbart att du tänker i dom banorna. Det har hänt lite kan man säga o jag blir glad för din skull du vet nog vad jag menar Älskar dig o kram kram från Mamma.

    SvaraRadera