måndag 5 september 2011

Skiter i det här snart!

Det är just så jag känner i kväll när jag sitter i soffan och följer matchen via webben!
Tokig blir jag när jag ser att Landskrona gör 1-0, jag inser att det är bara räkna med kval i år igen. Det kan låta bittert, negativt och naivt men jag blir tokig.

Sen blir jag så ledsen för Dennis skull, att det inte kunde få lite flyt och slippa träsk skiten i år heller.

Nej jag tror att jag skiter i det här och kryper ner i soffan bredvid junior. Bedrövligt!!!! Surt! Helt för jävligt!

Sov så gott
Kram

1 kommentar:

  1. Hahah ja den känslan känner man igen, jag sitter alltid klistrad på textv och följer Jimmys matcher, alltid lika irriterande när dem andra gör mål. Läste om vovven, så tråkigt! vi har en vovve och jag vill inte tänka på den dagen när hon lämna oss... usch!

    kram

    SvaraRadera