onsdag 21 september 2011

Jag gör det igen!

Hör och häpna!
Jag gör det igen, jag tar mig ner på gymmet. Nu ska det skakas rumpa. Jag ska på Zumba... Livrädd.
Ja jag är verkligen livrädd, har aldrig provat förrut så jag kommer nog vara urkass.

Vi får se hur det går, om knäna pallar, om jag pallar och om jag kommer kunna gå i morgon.
Skoj ska det bli!



Zumba
Zumba Fitness® är ett roligt och spännande sätt att träna! Det är lätt att lära sig och du förbättrar både din kondition och förbränner kalorier! Med inspiration från traditionell musik såsom cumbia, salsa, samba och merengue dansar du till latinska rytmer med glödheta danssteg. Människor i alla åldrar faller för de smittande rytmerna, de enkla dansrörelserna och de fantastiska resultaten.

Rekommenderas till nybörjare
 
Håll nu tummarna att mina knän pallar det här. Gör de det då jäklar ska ni få se på Zumba...
 
Förrästen så har jag skickat en ansökat på ett super intressant jobb i dag. Får se hur det utvecklas.
 
Tjing så länge!

2 kommentarer:

  1. Det låter som du har kul nu o livet leker, massor med lycka till från mamma.

    SvaraRadera
  2. Lycka till både med ansökan & Zumban.
    Puzz

    SvaraRadera