torsdag 15 september 2011

Kanske man skulle göra en favorit i repris...

PLOCKA SVAMP!!!
Efter en dag som startade med 45 minuter hos naprapaten är jag rätt trött i nacke ocg rygg.
Hon kan inte riktigt finna orsaken till smärtan som dagligen infinner sig. Men hon tror att den är stress relaterad, att den hänger ihop med min livs situation. Att jag ständigt går och oroar mig.
Så nu är det dags. Nu ska en förändring ske. Rutiner ska in och jag ska minsann inte gå runt och vara orolig, jag har det ju rätt bra om man gämför med andra.

Var och hälsade på min vän Pär på skjukan i dag. Han var vid gått mod tycker jag . Men shit vilken grej, han har liksom ramlat ner från ett tak, haft ängla vakt och klarat sig lindringt med fraktur på ryggen. Han kunde blivit förlamad eller åkt på en ordentlig hjärn skada.
Det kommer så nära inpå ibland, att livet är så skört det tänker man inte alltid på.

Pappa om du läser det här så vill jag aldrig mer se dig på taket utan säkerhetslina. Det inns på din favorit affär, JULA! Åk dit nu!
Säkerhetslina
Nu ska jag snart hämta junior, det ska bli underbart att få känna honom nära mig. Ska nog pussa extar mycket på honom i dag.
Gör det du på någon du älskar så där innerligt!
KRAM

1 kommentar: