fredag 23 september 2011

I Made It!

Fy bubblan vad jag är stolt!
Klockan ringde 06.45, jag vaknade upp i Viggos säng. Kunde tydligen inte sova alla i vår säng i natt heller...
Jag får panik när han ligger där och hostar. Kan inte sova, det ända jag göra är att lyssnar på min skatt och kollar om han har feber. Är ni nojjiga så fort era så skatter får lite feber?
Det är som att det sitter i från det att han var spädbarn och vi var på akuten till som tätt med hans anding. För att få ett par timmars sömn vandrar jag in till rummet intill.
Efter att jag fått upp ögonen och insåh att jag skulle i väg så var jag snabb. Jag var mål inriktad, peppad och sjukt sugen på att svettas.
I morse gjorde jag det igen, jag var på gymmmet kl 07.10... Hemma igen kl 08.10, durscha och stack ner till jobbet. Nu sitter jag här på jobbet, har druckit kaffe och väntar på att klockan ska bli 16.00 så jag får ta mig hem till mina killar.
ÄLSKADE UNDERBARA NI!  

1 kommentar:

  1. Du är jätteduktig, fortsätt så... räcker att öra 3 pass i veckan, så ska du se att det ger resultat.
    Du kommer då att kunna åka skidor i vinter, kanske inte puckel en ändå bra skidåkning.

    Plus att alla trappor känns mycket bättre att gå i.

    Kram Farsi

    SvaraRadera