onsdag 14 september 2011

Mumma!

Viggo var på Victors 6 års kalas med sina fina vänner i eftermiddag. Lyxigt för killarna att få vara tillsammans en hel dag och bara ha skoj.

Dennis och jag tog en sväng i skogen, vi skulle bar strosa, fylla på med energi och njuta.
Oj vad vi fick njuta!!!! Jag har aldrig plockat så här mycket svamp någonsin... Dennis som aldrig haft svamp lycka i skogarna på landet fick äntligen känna känslan. Ni vet just det där lycko ruset som sprider sig i hela kroppen när man inte ens vet var man ska sätta fötterna för det är bara svamp över allt... Underbart.











De flesta är i frysen men några ska få torkas och läggas i vacker burk. Lycka! Jag är lycklig!

Nu slänger jag i hop en svamp/västerbottenost paj till helgens festligheter.

Sussa sött!

Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Det ser helt underbart ut,pajen skulle jag vilja smaka du är så duktig o fixar mys kram från mamma.

    SvaraRadera