tisdag 13 september 2011

2-1!

Tack grabbar för en grym kämpar insats i går!
Vi var stolta som fickpussa på er efter matchen, men OJ vad vi var nervösa...
Varför ska ni alltid se till att släppa in ett mål på övertid, vad är det bra för? Nej nu får ni fasen hålla igen resten av säsongen. Vi komme rinte palla med något kval. tänk på all blivande mammor i laget som snart ska föda, de behöver lugn och ro! SÅ!

Tommy är framme och kramas med Branne som just gjort 1-0, assist nr 88 Dennis Östlundh!




Nog om matchen.
Jag måste ha flyttat till Sveriges mest regninga stad. Här regnar det varje dag, är så trött på at hela tiden se hur det bara öser ner. Folk med paraplyer, gummi kläder och ett surt humör. Nej nu vill jag ha en vacker höst framför mig, full av fint kallt härligt höst väder. Jag vill sätta på mig höst halsduken, mössan och de nya höst skorna.
Håll era tummar att det vänder.

Det händer endel skojiga saker i veckan, vi får se vad jag ska bjuda på? =)

1 timme kvar till lunch, det blir frikadeller i ljuvlig tomatsås. Mumma!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar