fredag 23 september 2011

Helg!

Ja mina vänner, nu tar jag helg!
Vad har ni för er i helgen? Vi ska ha en familjeslappardagmedkaffepåsängenochmassakärlek... Oj vad ser fram emot det.
I morgon bjuder denna vackra regniga stad på Höst marknad, hoppas solen håller sig frammem så vi kan njuta av den härliga naturen.



Vi kommer absolut att vara där, vare sig min akillar vill eller inte!

Men nu, entrecoté med Dempas bea och sallad, me like!
Förrästen så har jag sökt ett spännande jobb i dag igen.. Kansk ebörjar det att hända grejer nu ...

PUSS SÅ LÄNGE

1 kommentar:

  1. Håller med dig det är en härlig känsla när det blir helg o lång skön frukost , som du vet kan jag sitta hur länge som helst o njuta. Vi kommer att tillbringa helgen på landet Christina kommer hon o jag åker till Åland, Pappa klipper gräset myser som han gör här ute o har lovat oss en god höstgryta till middag när vi kommer hem önskar er en fin helg o många kramar kommer här.

    SvaraRadera