onsdag 12 oktober 2011

På en onsdag!

Kan man få en finare överraskning på en onsdag än denna ? Min underbara vackra duktiga mamma har stickat den här ljuvliga mössa till mig. Jag är så glad, Tack mamma du anar inte hur glad jag blev.
Sen fick jag även nya blingbling, perfekta till de två kommande partyna.





Givande lunch möte med otroligt inspirerande kvinna. Det skulle få vara en ära att få jobba med dig Pernilla på NY reklam. Vi får se om det blir så eller inte. Jag har ju sökt några spännande jobb på sistone, så man vet aldrig vad som väntas..:)

Bra dag. Jag är nöjd med dagen, solen har strålat och så mitt humör.

Njut av kvällen!
Kram

1 kommentar:

  1. Fin mössa o bling :) Kul med överraskningar!

    Vilken tur vi har som har lärt känna Karolina...ja eller jag är på god väg iaf ;) hihi. En fin människa med ett stort hjärta!

    Ni verkar betyda mycket för varandra... så kul att se.

    Tack för de fina orden :) kram

    SvaraRadera