måndag 17 oktober 2011

Hammarby-J-södra

I kväll!
De här matcherna är bland de värsta för mig. Det är så otroligt mycket som står på spel, vilka ska vinna, vilka ska kämpa vilka ska slita sig helt matta för att ta med sig 3 poäng hem.
3 jäkla poäng som kan avgöra om man spelar i Super ettan eller kvalar för att få möjlighetetn att nästa år resa sig och spela vidare eller ramla ner bland "byket"....

Konstigt nog har jag en bra känsla i kroppen, än så länge känner jag mig lugn. Jag tror att det är Södra som åker hem med poängen i kväll, gör de inte det så blir det jävligt surt fram till lördag kväll.
På lördag spelas den sista matchen för den här säsongen, då kommer "Giffarna" på besök.

Det kommer bli stämning på Söderstadion i kväll, det kommer sjungas, skrikas och kämpas både på läktaren och på planen. Tur jag inte är där, jag hade inte pallat det.
Vi är bjudna på middag i kväll Viggo och jag, skönt. Då slipper jag vara ett närv vrak hemma och springa runt med hjärtat i hals gropen. Efter matchen åker vi hem och öppnar champange flaskan.... eller?
Förra året på Dennis födelsedag möttes dessa lag på Söderstadion, Dennis "pangade" in 0-1, i matchens sista spark lyckas " Fille" kvittera 1-1, snopet!
Men i kväll kära Dennis kommer ingen att stoppa dig, i kväll är det 110% som gäller.

Lycka till grabbar! Vi hörs efter matchen vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar