måndag 24 oktober 2011

Det är vi som är aff...

Vi fick äran en dag i maj att gå på ett vackert Assyriskt bröllop. Jag är så himla glad att jag fått uppleva detta annorlunda vackra bröllop. Det är verkligen så långt ifrån våra svenska bröllop.
Hoppas att ni tittar på tv 3 nu så ni nästan får uppleva samma som vi fick.
Skillnaden på assyrier och syrrianer kommer jag aldrig att lära mig , då har vi ändå varit i Assyriska i flera år. Därför brinner vi för assyrierna:)
Tack familjen Sharro och hela Assyriska för att ni tagit in oss i er värld och låtit oss få vara endel av er.

Kärlek !
Tänk om man kunde vara hälften så vacker i håret som dessa kvinnor är på bröllop.

Kram

1 kommentar:

  1. God morgon i Jönköping , tack för en toppen helg full med trevligheter massa skratt o värme. Ja du vilket bröllop så vackra kvinnor o vilka hår . Vi fick ju äran att vara med er på erat bröllop så jag känner igen mig. Nu sticker jag på behandling massor av kramisar o pussar från Mamma.

    SvaraRadera