måndag 10 oktober 2011

GAMEDAY!

Assyriska kommer hit i kväll. Vilka ska kämpa för sitt lag, vilka ska kriga för sitt märke?
Vilka kommer vråla av glädje och lättnad när 90 minuter har gått?
Blir det jag eller blir det alla våra gamla vänner i Assyriska?
Nej jag vill inte, jag vill knappt gå på matchen. Kommer mina närver att klara det?

Jag håller mina tummar för att Ashur ( Göran Marklund ) inte kommer in i spel, självklart vill jag att han ska vara frisk och kry. Men just i dag vill ajg inte att han blir den som avgör en livs viktig match. I sället önskar jag för allt i värden att min Dennis får stå för lite mål eller någon gellig assist...

Det regnar..... Trist! Tungt. Eller är det kanske bra? AFF är vana att spela på konstgräs, int en snabb leråker...
Nu börjar laddningen och ner räkningen, håll dina tummar!

I kväll är det vinna eller försvinna..
http://www.j-sodra.se/web/Infor_J-Sodra_-_Assyriska.aspx

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar