torsdag 13 oktober 2011

Mickis födelsedag!

Hurra Hurra Hurra.

För 7 år sedan lärde jag känna en "tuff" tjej, hon var mitt i livet roligaste skede. Studenten.
Efter studenten bar det av på Bartenderskola till Spanien, vilken utmaningen, vilken grej.
Jag minns att jag tyckte att hon var lite "stökig" & "tuff" den här tejejn jag träffade.
Då visste vi inte hur mycket vi skulle betyda för varandra. När vi stod där på skolgården, hon var lite för glad i hatten och hade en cigg i munnen , hon var ung. Jag med lockar i håret, lite spänd på att för första gången träffa Dennis familj. Jag var ung.
1 år efter den dagen döpte vi vår Viggo, då dök samma tjej upp på dopet. Efter det har vårat band vuxit sig starkare för varje år. Vi har gått igenom många tuffa samtal, mycket glädje, livets hårda skola och en hel del tårar. Allt detta har byggt vår fian relation som vi i dag har.
Du betyder så mycket för Viggo, att han får ha dig så nära betyder väldigt mycket för mig. Du är ju den enda han har på er sida. Han älskar sin faster galet.

Jag är i dag väldigt stolt över dig Micaela, min svägerska. Det betyder otroligt mycket för mig att ha dig i vårat liv, för mig är du en tuff, stark, mjuk tjej som har gjort en otrolig resa från den dagen vi träffades första gången. Du har gått igenom livet skola och funnit dig själv på vägen.

Hoppas att du får den bästa födelsedagen, för det är du verkligen värld. Önskar så klart att vi kunde vara med dig i dag och krama på dig.
Skickar en stor GRATTIS puss till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar